Uw welzijn staat voorop bij Otolift. Daarom hebben wij de nodige maatregelen genomen om u en onze medewerkers te beschermen tegen de verspreiding van het coronavirus. Heeft u binnenkort een afspraak met ons? Dan kan een van onze medewerkers telefonisch contact met u opnemen. Als u ziekteverschijnselen heeft of als u liever geen mensen over de vloer krijgt, kunnen wij uw afspraak verzetten.
Bij Otolift volgen wij de adviezen van de overheid op. Daarom houden wij onder andere de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) goed in de gaten. Het RIVM monitort namelijk de verspreiding van het COVID-19 virus en geeft aan welke maatregelen genomen moeten worden. Voor nu betekent dit dat onze medewerkers geen handen schudden, hun handen regelmatig wassen en op gepaste afstand blijven. Als zij ziekteverschijnselen hebben, komen zij niet bij u langs. Onze medewerkers blijven dan verplicht thuis en zij laten zich testen in een snelteststraat.
Met inachtneming van deze maatregelen blijven wij thuisadviezen geven en trapliften installeren. Storingen lossen wij op met de snelheid die u van ons gewend bent.
Bij Otolift begrijpen wij dat een traplift een noodzakelijk hulpmiddel is om veilig thuis te blijven wonen. Het thuisadvies is noodzakelijk om voor uw situatie het juiste advies te kunnen geven. Daarom kunt u ook nu een gratis en vrijblijvende afspraak maken. Onze adviseurs houden zich aan strenge richtlijnen. Zij dragen bijvoorbeeld handschoenen en houden minstens 1,5 meter afstand. In de video ziet u hoe wij het thuisadvies op een veilige en verantwoorde manier uitvoeren.
Ook tijdens de coronacrisis installeert Otolift trapliften. Wij vinden het belangrijk dat u ook in deze tijd op ons kunt vertrouwen. Ook onze monteurs houden zich daarom tijdens de installatie aan strenge richtlijnen. Net als onze adviseurs dragen zij onder andere handschoenen en blijven zij op minstens 1,5 meter afstand. In de video ziet u hoe wij de installatie op dit moment uitvoeren. Uw gezondheid en de gezondheid van onze medewerkers staan hierbij altijd voorop.
In principe kunnen alle installatie afspraken doorgaan. Maar, als u ziekteverschijnselen heeft, kunnen wij uw afspraak verzetten. Medewerkers met ziekteverschijnselen blijven verplicht thuis en komen dus niet bij u langs. Zij laten zich ook testen in een snelteststraat. Omdat een traplift een medisch hulpmiddel is, doen wij er alles aan om uw afspraak op een verantwoorde wijze door te laten gaan.
Uw afspraak voor een gratis en vrijblijvend thuisadvies kan vooralsnog gewoon doorgaan. Wij houden de aanbevelingen en adviezen van het RIVM en de overheid in de gaten en passen onze maatregelen hierop aan. Natuurlijk is het mogelijk om uw afspraak te verzetten.
Wij begrijpen het volledig als u uw afspraak liever verzet. Dat kunt u doen door ons te bellen op 0800 444 777 2. Eén van onze medewerkers kan dan meteen een nieuwe afspraak met u inplannen. Omdat een traplift een belangrijk hulpmiddel is, blijven wij afspraken uitvoeren, trapliften installeren en storingen oplossen. Natuurlijk nemen wij de nodige maatregelen voor de veiligheid en gezondheid van u en onze medewerkers.
Als u verkouden bent, koorts heeft en/of luchtwegklachten ervaart, vragen wij u om dit telefonisch aan ons te melden. Wij verplaatsen uw afspraak dan naar een andere datum. U kunt hiervoor bellen naar 0800 444 777 2.
Voor uw welzijn en dat van onze medewerkers, hebben wij verschillende maatregelen getroffen. Dat betekent dat onze adviseurs en monteurs geen handen schudden, hun handen vaker wassen en meer afstand houden dan gebruikelijk. Onze monteurs dragen tijdens hun werk ook handschoenen en maken hun gereedschappen regelmatig grondig schoon. Na de installatie van uw traplift wordt deze zeer grondig schoongemaakt. Medewerkers met ziekteverschijnselen blijven verplicht thuis en laten zich testen op corona.
Wij begrijpen dat u (in grote mate) afhankelijk bent van uw traplift. Daarom staat ons landelijke servicenetwerk 24/7 voor u klaar om storingen aan uw traplift te verhelpen. Ook als de situatie rondom het coronavirus verandert, blijven wij storingen oplossen. U moet namelijk altijd kunnen vertrouwen op uw Otolift traplift.
Ja, een thuisadvies is altijd noodzakelijk bij de aanschaf van een traplift. Tijdens het thuisadvies vertelt één van onze adviseurs u namelijk meer over de mogelijkheden voor uw specifieke situatie. Ook meet hij uw trap nauwkeurig op. Dat is nodig, want een traplift is een maatwerkproduct en moet perfect passend zijn voor uw situatie. Het is mogelijk om het thuisadvies gedeeltelijk telefonisch te houden. Een adviseur komt dan alleen bij u langs om uw trap op te meten.
Klantervaringen tijdens het coronavirus